FAQ - často kladené dotazy
Obsah
- Mám problém s IP telefonem Budgetone. Zjistil jsem, ze se po výpadku internetu již nepřihlásí.
- Zjistil jsem, že na mém účtu je nulový zůstatek kreditu na volání, při tom bych tam kredit měl ještě mít a kromě toho nevidím žádná data týkající se průběhu hovorů.
- Proč se nemohu se přihlásit na svůj účet?
Mám problém s IP telefonem Budgetone. Zjistil jsem, ze se po výpadku internetu již nepřihlásí.
Dojde-li na Vaší internetové síti k výpadku internetu, je nutné zařízení vypojit ze sítě a znovu zapojit. Po té se IP telefon opět přihlásí. Toto je standardní chování tohoto zařízení, nikoliv závada.
Zjistil jsem, že na mém účtu je nulový zůstatek kreditu na volání, při tom bych tam kredit měl ještě mít a kromě toho nevidím žádná data týkající se průběhu hovorů.
Stávající uživatelé, registrovaní do 1.12.2005 mají všechna data k dispozici na www.old.softphone.cz
až do doby než se celý systém převede.
Zákazníci, kteří si aktivovali službu SoftPHONE po 1.12.2005 budou mít všechna data zpětně k dispozici po dokončení převodu.
Děkujeme za pochopení
Děkujeme za pochopení
Proč se nemohu se přihlásit na svůj účet?
V odkaze "Zapomněli jste heslo?" Prosím vygenerujte nové heslo a po té si ho můžete libovolně změnit v nastavení Vašeho účtu.